Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán pro rozvoj živnostenského podnikání
Čechová, Andrea ; Dubnická, Andrea (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského záměru, který poslouží malému živnostníkovi v rozvoji jeho podnikání v oblasti výroby bižuterie. Na základě teoretických poznatků navrhuje postup, jak zvýšit objem výroby najmutím zaměstnanců. Obsahuje návrh malé reklamní kampaně pomocí letáků.
Návrh reklamních strategie v pohostinství - komparativní studie pro ČR a Irsko
Baranyiová, Lucie ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem "Návrh reklamních strategie v pohostinství – komparativní studie pro ČR a Irsko" řeší strategické postupy v rozdílných zemích a dále je aplikuje. Cílem bylo zhodnotit, jestli je možné aplikovat stejné reklamní postupy jako v Irsku v tuzemsku. Vyhodnocení probíhalo na základě polostrukturovaného rozhovoru s obyvatelem Irska pracujícího v pohostinství a dotazníkového šetření, které se uskutečnilo v České republice. V závěru jsou formulovány konkrétní kroky inspirovány Irskem, které jsou možné aplikovat v ČR.
Analýza fotbalového klubu a optimalizace jeho řízení
Maťašovský, Martin ; MBA, Jiří Kotrba, (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje analýze fotbalového klubu FC ZBROJOVKA BRNO, a.s. a následné optimalizaci jeho řízení. Práce je rozdělena na několik částí. První uvádí teoretická východiska, v další pak analyzuji klub pomocí SLEPT a SWOT analýzy, analýzy rozpočtu a organizační struktury. Na základě zjištěných údajů následně podávám návrhy řešení a jejich přínosy, které vyplynuly z provedených analýz.
Podnikatelský záměr
Prusák, Ondřej ; Hornungová, Jana (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro založení agentury poskytující služby v oblasti grafického designu a reklamních služeb. Práce zahrnuje veškerá specifika, která je třeba brát při realizaci podnikatelského plánu v úvahu. Obsahem podnikatelského plánu jsou analýzy prostředí, finanční plán, hodnocení investic a analýza rizik.
Podnikatelský záměr pro založení čajovny nazývané Nadčaje Hookah.
Wisner, Jan ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu podnikatelského plánu pro založení čajovny poskytující vodní dýmky, která se nazývá Nadčaje Hookah. Práce je rozdělena do tří částí – teoretickou část, analytickou část a část praktickou.
Aplikace neuronových sítí pro podnikatelský záměr
Hojdysz, Tomáš ; Kubánek, Radovan (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o možnostech využití neuronových sítí v podnikatelském záměru a jejich následné implementaci v konkrétní firmě. Výsledná aplikace se využívá k ulehčení výběru určitých komponent zákazníkům. Neuronové sítě byly zpracovány ve vývojovém prostředí MATLAB.
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Šrámková, Tereza ; Imramovská, Michaela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na metodu marketingového výzkumu zvaného mystery shopping. V práci jsou popsány druhy služeb, spokojenost zákazníka, komunikace se zákazníkem, marketingový výzkum, samotná metoda mystery shoppingu a proč je dobré tuto metodu využít. Jsou zde také vyjmenovány a popsány techniky mystery shoppingu, kdo je využíval a kde. Praktická část se zabývá analýzou dat z mystery shoppingu, který je proveden ve vybrané společnosti. Na základě pochybnosti o jejich kvalitě, jsou data podrobena kritické analýze a v závislosti na zjištěných výsledcích jsou dána doporučení, jak se slabým stránkám do budoucna vyhýbat či jak jim předejít.
Podnikatelský plán založení výtvarného ateliéru
Genaeva, Evgeniya ; Bielik, Marian (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením reálného podnikatelského plánu pro založení výtvarného ateliéru. Je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které jsou nezbytné pro celkové pochopení daného tématu. V analytické části práce je provedena komplexní analýza současného stavu. Poslední, návrhová část, obsahuje vlastní návrh podnikatelského plánu a zhodnocení podmínek realizace.
Marketingový plán pro zvýšení objemu prodeje jízdních kol v zimním období
Hutník, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vyhotovením marketingového plánu pre budúce zimné obdobie v podniku Cyklo Cibulka. V prvej časti sa bližšie pozrieme na teoretické portfólio práce, ktoré je potrebné k vyhotoveniu marketingového plánu. V druhej časti práce analyzujem vnútorné a vonkajšie prostredie podniku, analyzujem trh a taktiež konkurenciu. Informácie z predchádzajúcich častí skombinujem a použijem ich v poslednej časti na vytvorenie marketingového plánu podľa stanovených cieľov.
Podnikatelský plán pro založení kavárny
Šrámková, Tereza ; Královská, Renata (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu, který slouží k založení kavárny. Vymezuje základní podnikatelské, živnostenské pojmy, různé zákonné požadavky a nezbytné další požadavky, které slouží ke skutečné realizaci tohoto podniku. Obsahuje podrobné analýzy, propočty a návrhy na možná řešení, které pomohou odhalit a ovlivnit možný vývoj podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.